Doar 565 de bilete virtuale cumpărate de suporterii lui „U” Cluj la meciul cu Slatina, în timp ce „frații” din Ștefan cel Mare cumpără peste 50.000

Universitatea Cluj este considerat clubul fanion al orașului de pe malurile Someșului Mic, cu o galerie renumită pentru dedicarea cu care își urmează favoriții peste tot în țară.

Însă, când vine vorba de a-și ajuta clubul favorit, suporterii clujeni nu sunt la fel de dedicați.

Potrivit unei informări oficiale a clubului, la meciul cu CSM Slatina, câștigat de ”șepcile roșii” cu 2-1, au fost vândute 585 de bilete virtuale, totalizând suma de 5650 de lei, care va fi dublată de sponsorul principal al echipei și toți banii vor merge în sprijinirea echipelor de juniori Under17 și Under19 angrenate în Liga Elitelor.

Prețul unui bilet virtual la un meci al Universității este de doar… 10 lei.

Fanii se pot mobiliza și cumpăra bilete virtuale și la meciul din Cupa României, de miercuri, 3 martie, cu ACS Viitorul Târgu Jiu, de aici: https://bit.ly/2ZYM6n4.

Compartiv, suporterii dinamoviști reuniți sub umbrela programului DDB au cumpărat în ultimele două luni 235.000 de bilete virtuale, iar la ultimul meci pe teren propriu s-au vândut 55.000 de bilete.

Programul DDB (Doar Dinamo București) a adunat 6.500.000,00 de lei din cotizații, bilete, donații și sponsorizări, adică 1.332.000 de euro.

Galeriile lui ”U” și Dinamo sunt prietene.

Written by 

8 ani de experiență în presă. Am scris și scriu în continuare și pentru eClujeanul.ro din luna iulie 2012, timp în care am acoperit toate domeniile de activitate, politic, social, administrativ, evenimente și culminând cu sportul, care a fost și va rămâne marea mea pasiune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *