Într-un nou episod recent al rivalității puternice dintre CFR și Universitatea Cluj, tensiunile au escaladat într-un adevărat scandal între cele două galerii. Totul a pornit de la disputa legată de biletele pentru derby-ul de săptămâna viitoare, iar atmosfera a devenit din ce în ce mai încărcată, cu schimburi de replici ascuțite.
Peluza Vișinie a pus sub semnul întrebării pretențiile altor suporteri, acuzându-i de „milogelile și văicăreala” lor prematură. Aceștia au subliniat faptul că la meciurile cu adevărat importante, clubul oferă întotdeauna prioritate abonaților. Ca argument, au adus în discuție exemple de la cluburi europene de prestigiu, arătând că aceasta nu este o practică neobișnuită. Ironia și sarcasmul au fost la ordinea zilei în mesajul lor, sugerând că adevărații suporteri trăiesc pentru fiecare meci, nu doar pentru cele două întâlniri anuale cu rivala lor.
Suporterii Universității Cluj nu au stat nepăsători și au replicat cu aceeași intensitate. Ei au respins ideea de a fi comparați cu echipele mari din Europa și au subliniat că, în ciuda capacității acestor echipe de a umple stadioanele, atmosfera și pasiunea din tribunele lor sunt unice. Cu o notă de sfidare, suporterii au subliniat că nu este prima oară când Peluza Vișinie apelează la astfel de metode pentru a-și asigura prezența în tribune.
Mesajul Peluzei Vișinii, pe pagina de socializare!
„Ca urmare a milogelilor și văicărelilor premature făcute de către suporterii care trăiesc pentru 2 meciuri pe an, dorim să precizăm următoarele:
1. La meciurile considerate derby-uri, clubul nostru oferă întotdeauna prioritate abonaților. Exemple în acest sens sunt meciurile decisive pentru câștigarea titlului din anii trecuți, derby-ul Clujului de anul trecut sau meciul de duminica trecută împotriva celor de la FCSB.
2. Sunt destule cluburi în Europa care oferă abonaților prioritate pentru cumpărarea biletelor. AC Milan, o echipă de calibrul Universității atunci când vine vorba de numărul de suporteri, a pus la vânzare biletele pentru optimile de finală ale sezonului UEFA Champions League de anul trecut aplicând urmatoarea formulă: prima săptămână dedicată exclusiv abonaților, următoarea săptămână pentru cei ce au achiziționat pachet la meciurile din grupele UEFA Champions League din sezonul respectiv, iar la final la liber ce a rămas. Un alt exemplu, de data aceasta autohton, este Rapid București, care practică această metodă la fiecare meci din campionat, oferind abonaților prioritate spre achiziționarea biletelor. Deci unic, și stupid totodată, este doar argumentul dat de către “studenții” care au formulat textul agramat din poza de mai jos.
3. Dorim să informăm „minunații”, „incredibilii”, „senzaționalii” suporteri ai Universității, campioni la aruncatul de borduri și la spartul toaletelor, că mai au de participat la un meci de campionat până la cel din Gruia, unde mai au disponibile aproximativ 27000 de bilete. Recomandăm cu căldură achiziționarea acestora și mai apoi bătaia de cap cu biletele pentru meciul cu noi, în cazul în care nu doar noi contăm, bineînțeles. Vă mulțumim anticipat!”.
Replica suporterilor Universității Cluj (UCJ Fans)
„Stimaţi şoricei, vă rugăm să nu mai încercaţi să găsiți tot felul de metode pentru a vă auzi şi voi în baraca voastră numită, Gruia”.
Nu vă comparaţi cu Inter şi Milan care meci de meci joacă cu stadionul sold out(80.000) sau cu Rapid ul care ne convine sau nu au cel mai spectaculos public din România.
Este pentru primele dăți în așa zisa istorie a voastră când apelați la astfel de metode la meciurile cu U,FCSB și încă 1-2 echipe când frica ca vor fi alți mai mulți ca voi este mare.
De ce când a venit Man Utd ,Inter , Lazio , Roma nu ați apelat la metodele astea ?
Probabil pentru ca nici atunci nu erați siguri ca veți reuși să umpleți stadionul.
Frica e mare și o știți și voi.
E nasol să fiți oaspeți la voi acasă etape de etapă ?
Şi pentru domnişoarele revoltate ca nu am făcut sold out cu Oțelu le reamintim ca ei s au prezentat aşa.
Demnitate nu ați avut niciodată, cat vă mai
suportaţi aşa fraieri ?”