FC Universitatea Cluj a lansat în premieră în fotbalul românesc o inițiativă prin care își dorește să fidelizeze angajații companiilor private, cu abonamente speciale destinate firmelor și mediului privat.
“Companiile din Cluj au la dispoziție, prin noile abonamente corporate lansate de FC Universitatea Cluj, un nou instrument de recompensare și fidelizare a angajaților. Fotbalul e sportul rege, asta știm deja.
Nimic nu se compară cu atmosfera electrizantă a unui meci de Liga 1 pe Cluj Arena.
Adversari redutabili, meciuri cu miză, faze incendiare și o galerie spectaculoasă. Pe scurt, o experiență memorabilă de fiecare dată. Însă FC Universitatea Cluj este mai mult decât un club. Este o stare de spirit.
Reprezentăm cu mândrie comunitatea clujeană și ne identificăm cu oamenii frumoși și curajoși care duc acest oraș înainte”, a fost anunțul făcut de club pe site-ul oficial
Aceste abonamente corporate sunt destinate exclusiv companiilor și sunt comercializate în pachete, în funcție de numărul abonamentelor:
Pachet Standard – între 11 și 20 de abonamente achiziționate
- Discount 10% față de prețul obișnuit de vânzare
- Limitări: maxim 2 abonamente VIP etaj 3, maxim 4 abonamente VIP etaj 4
Pachet Silver – între 21 și 40 de abonamente achiziționate
- Discount 15% față de prețul obișnuit de vânzare
- Limitări: maxim 4 abonamente VIP etaj 3, maxim 6 abonamente VIP etaj 4
Pachet Gold – între 41 și 60 de abonamente achiziționate
- Discount 20% față de prețul obișnuit de vânzare
- Limitări: maxim 6 abonamente VIP etaj 3, maxim 8 abonamente VIP etaj 4
Pachet Platinum – Peste 61 de abonamente achiziționate
- Discount 30% față de prețul obișnuit de vânzare
- Limitări: maxim 8 abonamente VIP etaj 3
Abonamentele Corporate FC Universitatea Cluj sunt sub formă de card și sunt transmisibile. La achiziție se eliberează factură fiscală.